Κάντε διαλογισμό, την άσκηση του 1 λεπτού και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα

Κάντε διαλογισμό, την άσκηση του 1 λεπτού και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα

Τι είναι Διαλογισμός: Κάνε την Άσκηση του 1’

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια διαστρεβλωμένη άποψη για τον διαλογισμό.

Παραθέτω μερικές από αυτές:

  • Χρειάζεται να μην σκέπτομαι τίποτα
  • Δεν βλέπω εικόνες
  • Χρειάζεται να είμαι σε ένα κενό σκέψεων και εικόνων
  • Χρειάζομαι πολύ χρόνο την ημέρα για να διαλογιστώ
  • Είναι δύσκολο να διαλογιστείς
  • Είναι θρησκευτικό
  • Θα πάρει χρόνια για να νιώσω τα οφέλη
  • Είναι μια διαφυγή από τα προβλήματα
  • Είναι εγωιστικό
  • Τι είναι λοιπόν διαλογισμός;

Ο διαλογισμός είναι πολλές έννοιες και όχι μια:

Είναι η εκπαίδευση και καλλιέργεια του νου
Είναι νοητική άσκηση όπως έχουμε και την σωματική άσκηση – ίδιας και μεγαλύτερης σημαντικότητας !
Η εκμάθηση στην διαχείριση των σκέψεων
Μια κατάσταση χαλάρωσης αλλά και εγρήγορσης μαζί
Συνδέεσαι με τα κύματα Θ του εγκέφαλου που σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες οδηγούν στην υπερσυνείδηση (super brain). Αυτά ενεργοποιούνται μόνο στον διαλογισμό και στην αναδρομική θεραπεία – ενόραση, διαίσθηση, επικοινωνία
Είναι η σύνδεση με τον ανώτερο – σοφό εαυτό ή ανώτερο νου μας και αργότερα με τον θεό στα πιο προχωρημένα στάδια
Είναι η εκμάθηση στην διαχείριση της καθημερινότητας μας
Είναι ο έλεγχος των αρνητικών συναισθημάτων
Είναι η εκμάθηση σε θετικές ποιότητες συναισθημάτων όπως γαλήνη, αποδοχή, συγχώρεση, αγάπη, χαρά
Είναι η εκμάθηση σύνδεσης με τους ανθρώπους μέσα από ένα ενωτικό πρίσμα αγάπης, αποδοχής και κατανόησης
Είναι η μείωση του εγώ – κεντρισμού, εγώ – ισμού
Είναι η αντίληψη νέων κόσμων και νεών εγκεφαλικών συνάψεων
Είναι η προώθηση της καλής υγείας
Είναι η ολοκληρωτική μετουσίωση του εγκέφαλου μας
Ποια είναι τα οφέλη

Διαχείριση σκέψεων
Διαχείριση συναισθημάτων
Μείωση του άγχους
Μείωση της κατάθλιψης
Μείωση του φόβου
Συγκέντρωση
Βελτίωση μνήμης
Βελτίωση σχέσεων
Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης
Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης
Συνεργασία
Ενίσχυση θετικών συναισθημάτων
Υγεία

Πόσες τεχνικές;

Υπάρχουν πάρα πολλές τεχνικές διαλογισμού

Διαλογισμός αυτοσυνείδησης – mindfulness meditation
Διαλογισμός με επαναλήψεις λέξεων ή φράσεων σε ελληνικά, σανσκριτικά, θιβετανικά – mantra meditation
Διαλογισμός με τοποθετήσεις των παλαμών και των δακτύλων των χεριών μας, πάνω από 200 συγκεκριμένες τοποθετήσεις – mudra meditation
Διαλογισμός μέσα από την κίνηση – mindfulness yoga, chakra yoga, transformational yoga, kundalini yoga
Διαλογισμοί μέσα από πολλαπλές τεχνικές αναπνοών
Καθοδηγούμενοι διαλογισμοί για γαλήνη, χαρά, ηρεμία, αποδοχή, υγεία, σχέσεις, αφθονία, ευημερία, αυτογνωσία, κλπ
Δημιουργικοί οραματισμοί για επίτευξη στόχων
Ενοράσεις, επικοινωνία και μεταφυσικά επίπεδα
Διαλογισμός για την ενεργοποίηση και καθαρισμό των Τσάκρα – Chakra meditation
Zen meditation
Vipassana meditation
Christian meditation
Hindu meditation
Buddist meditation
Kundalini mediation
Kriya yoga meditation
Transcendental meditation

Και πολλά άλλα ακόμη….

Μπορώ να διαλογιστώ άμα δεν έχω διαλογιστεί ποτέ;

Ναι φυσικά, ο καθένας από εμάς είναι ικανός για αυτή την εκπαίδευση.

Για κάποιον που ξεκινά πρώτη φορά υπάρχουν μερικά καλά κλειδιά που το κέντρο μας προσφέρει!

Η τεχνική στο mindfulness meditation είναι από τις πιο καλές τεχνικές μιας και η επικέντρωση είναι στην αναπνοή, στο σώμα, στην παρατήρηση των σκέψεων και συναισθημάτων χωρίς την κριτική ανάλυση. Σε μαθαίνει απλούς διαλογισμούς  ευγνωμοσύνης και αγαπητικής καλοσύνης (loving kindness).  Σε μαθαίνει πώς να είσαι πάντα παρόν μέσα από τις καθημερινές σου ασχολίες. Σε μαθαίνει έναν νέο τρόπο ζωής!

  • Breathing meditation – επικέντρωση στην αναπνοή
  • Body scanning – σκανάρισμα σώματος
  • Παρατήρηση των σκέψεων και συναισθημάτων
  • Loving Kindness
  • Gratitude meditation
  • Art Mandala
  • Μια τεχνική χαλάρωσης
  • Μια απλή άσκηση διαλογισμού mindfulness 1’

Κάτσε αναπαυτικά σε μια καρέκλα με τα πέλματα να ακουμπούν καλά στο πάτωμα
Τοποθέτησε τα χέρια σου πάνω στα πόδια σου
Κλείσε τα μάτια σου
Πάρε μια εισπνοή από τη μύτη και εκπνοή από το στόμα απαλά και αργά για 3 φορές
Νιώσε ότι ήδη το σώμα σου να αρχίζει να χαλαρώνει
Συνέχισε τώρα να παίρνεις απαλές, ήρεμες αναπνοές μόνο από τη μύτη
Επικεντρώσου μόνο για ένα λεπτό στην αναπνοή σου καθώς εισπνέεις και καθώς εκπνέεις
Εάν έρχονται σκέψεις στο μυαλό σου ξαναγύρνα πίσω στην αναπνοή σου
Άνοιξε τα μάτια σου και παρατήρησε μόνο για 1 λεπτό τι έχει συμβεί στο σώμα σου και στο μυαλό σου
Εάν μέχρι τώρα πίστευες ότι δεν θα μπορούσες να διαλογιστείς ποτέ, να ξέρεις ότι με αυτό που έκανες είσαι ήδη στο μισό δρόμο προς τον διαλογισμό!

Εάν απόλαυσες 1 λεπτό χαλάρωσης φαντάσου τι μπορεί να κάνουν για εσένα τα 25’!!

www.mandala.gr

Ευ ζην