Νέα έρευνα δείχνει ότι πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα έχουν απουσιάσει από το σχολείο επειδή δεν μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα περιόδου. Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πλαίσιο της εκστρατείας #MinEisaiApousa για  να βοηθήσουν τα κορίτσια να μην χάνουν το σχολείο.

Η Always στοχεύει να δωρίσει περισσότερα από 800.000 προϊόντα σε κορίτσια που έχουν ανάγκη, για να μην χάσουν ξανά το σχολείο λόγω έλλειψης γυναικείων προϊόντων υγιεινής.

Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την MRBHellas για λογαριασμό της Always, αποκάλυψε πως περίπου 10.000 κορίτσια έχουν φύγει νωρίς ή εξολοκλήρου από το σχολείο επειδή δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.

Κατά την εφηβεία, παρατηρείται ότι η αυτοπεποίθηση των κοριτσιών μειώνεται. Η πρώτη περίοδος ενός κοριτσιού σηματοδοτεί το χαμηλότερο σημείο αυτοπεποίθησης των εφηβικών της χρόνων. Αν το γεγονός αυτό συνδυαστεί με την έλλειψη προϊόντων προσωπικής υγιεινής και την αναγκαστική απουσία από το σχολείο, τότε τα επίπεδα αυτοπεποίθησης μειώνονται ακόμα περισσότερο. Η έλλειψη και η δυσκολία πρόσβασης σε προϊόντα περιόδου δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο: χάνονται όχι μόνο ώρες μαθημάτων αλλά και στιγμές από τις μαθητικές δραστηριότητες που σηματοδοτούν την ζωή της έφηβης. Οι δραστηριότητες αυτές συμβάλλουν στην τόνωση της αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της αλλά χάνοντας αυτές τις εποικοδομητικές ώρες περιορίζονται οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες κάθε κοριτσιού πολύ πέρα από την εφηβεία.

Η Always ξεκινά την εκστρατεία #MinEisaiApousa για να εξασφαλίσει ότι η έλλειψη προστασίας κατά τη περίοδο δεν θα εμποδίσει την μάθηση και την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εξασφαλίσουν πως κανένα κορίτσι δεν θα χάσει το σχολείο λόγω της έλλειψης γυναικείων προϊόντων υγιεινής που επιφέρει η οικονομική δυσχέρεια. Το όραμά τους είναι να δωρίσουν πάνω από 800.000 προϊόντα σε κορίτσια που το έχουν ανάγκη.

Για να ρίξει φως στο ζήτημα, η Always ενώνει τις δυνάμεις της και με τη Ζέτα Δούκα, έμπρακτη υποστηρίκτρια υπέρ τις ενδυνάμωσης των κοριτσιών,  μαζί με την βοήθεια ποικίλων άλλων influencers.

«Η μη πρόσβαση σε προϊόντα υγιεινής κατά την περίοδο, δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο για τα κορίτσια: απουσιάζουν από τα μαθήματα τους, μένουν πίσω στις εργασίες τους, χάνουν δραστηριότητες, όπως αθλήματα και δημιουργικές ασχολίες. Αυτές οι δραστηριότητες συμβάλλουν στη δημιουργία αυτοπεποίθησης και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, ενώ η αποχή από αυτές μπορεί να περιορίσει τις προοπτικές και τις ευκαιρίες ενός κοριτσιού πέρα από την εφηβεία» σχολίασε η Ζέτα Δούκα, Εκπρόσωπος της καμπάνιας. «Το σχολείο εκτός από μάθηση είναι φιλία, πηγή αυτοπεποίθησης και ένας τόπος για να ανακαλύψεις τις ικανότητές σου και να γίνεις αυτό που ονειρεύεσαι. Είμαι πραγματικά περήφανη που συμμετέχω σε αυτή την πρωτοβουλία της Always, γιατί τα κορίτσια που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να διασφαλίσουν την προστασία που χρειάζονται, δεν θα έπρεπε ποτέ να στερούνται την ευκαιρία αυτή. Μαζί μπορούμε να ξεκινήσουμε τη συζήτηση και να αναλάβουμε δράση για να βοηθήσουμε να #MinEisaiApousa».

Βασικά ευρήματα που προκύπτουν από την έρευνα της MRBHellas1:

Εκτιμάται ότι περισσότερα από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα έχουν απουσιάσει από το σχολείο, επειδή δεν μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.
20% των μαμάδων δηλώνει ότι δυσκολεύεται οικονομικά να αγοράσει σερβιέτες.
18% των μαμάδων δεν έχει αγοράσει προϊόντα πρώτης ανάγκης τουλάχιστον μια φορά, προκειμένου να αγοράσει σερβιέτες.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας #MinEisaiApousa, η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» συνεργάζεται με την Always για τη διανομή των προϊόντων που θα γίνει σε 44 κοινωνικές υπηρεσίες στην Αθήνα (δήμους και φορείς παιδικής προστασίας) και σε άλλες 25 στη Βόρεια και την Στερεά Ελλάδα. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η καμπάνια της Always εντάσσεται στις συντονισμένες προσπάθειες που κάνει το «Μαζί για το Παιδί» για την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού που αυτή επιφέρει» δήλωσε η Μαρία Χατζηνικολάκη, Διευθύντρια Προγραμμάτων & Εξεύρεσης Πόρων της Ένωσης. «Μέσα από το δίκτυο συνεργατών που διαθέτει η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και θέτοντας αυστηρά κριτήρια, είμαστε σε θέση να εξασφαλίσουμε στην Always ότι η προσφορά της αυτή θα φτάσει πραγματικά στα κορίτσια που την έχουν ανάγκη».

Ενώστε κι εσείς τις δυνάμεις σας με την Always και την Ζέτα Δούκα για να βοηθήσουμε τα κορίτσια να μην λείψουν ξανά από το σχολείο και να μην χάσουν την αυτοπεποίθησή τους επειδή δεν μπορούν να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Μπορείτε να συμβάλλετε με τους παρακάτω τρόπους:

  • Πάρτε μέρος στην συζήτηση για να μας βοηθήσετε να βάλουμε ένα τέλος στον στιγματισμό που σχετίζεται με την περίοδο και την έλλειψη πρόσβασης σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Έτσι, τα κορίτσια που βρίσκονται σε ανάγκη θα βρουν την δύναμη να μιλήσουν ανοιχτά και όλοι μαζί να βρούμε μία λύση στο πρόβλημα.
  • Ανεβάστε στα socialmedia μία φωτογραφία από τα σχολικά τους χρόνια, κάνοντας tag την Always (@always.greece) και χρησιμοποιήστε το hashtag #MinEisaiApousa και εμείς θα δωρίσουμε περισσότερες σερβιέτες μέσα από την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».
  • Αγοράστε ένα διπλό πακέτο σερβιετών Always από 14/02 έως 12/04/2019 για να ενισχύσουμε την δωρεά προϊόντων σε κορίτσια που έχουν ανάγκη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε

 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Always από την MRB Hellas μεταξύ 12.09 – 20.10.2018 σε πανελλαδικό δείγμα από κορίτσια ηλικίας 12-18 ετών, που έχει ξεκινήσει η περίοδός τους,  σε συνεργασία με τις μητέρες τους, που έδωσαν την συναίνεση τους ώστε να συμμετέχουν τα παιδιά τους στην έρευνα. 500 συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν με μαθήτριες και αντίστοιχα 500 με τις μητέρες τους. Οι αναλογίες διαμορφώθηκαν ώστε να αντιπροσωπεύουν το ηλιακό κοινό και τον τόπο διαμονής ώστε να αποτελεί ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού πληθυσμού.

Σχετικά με την Always:            

Η Always®, ο ηγέτης στην κατηγορία της προσωπικής γυναικείας υγιεινής, προσφέρει μία μεγάλη γκάμα σε σερβιέτες και λοιπά προϊόντα προσωπικής υγιεινής για κάθε γυναίκα. Για περισσότερα από 35 χρόνια, η Always ενισχύει εκατομμύρια κορίτσια παγκοσμίως μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα που άπτονται της εφηβείας και θεμάτων αυτοπεποίθησης, όπως επίσης και με την παροχή προϊόντων σε κορίτσια που έχουν ανάγκη. Πρόσφατα, η καμπάνια #ΣανΚορίτσι της Alwaysεπέκτεινε τις προσπάθειες αυτές, καθώς βοήθησε στο να αντιμετωπιστούν βασικά κοινωνικά εμπόδια γύρω από την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών. Η Always πιστεύει ότι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου η εφηβεία είναι μία περίοδος στην ζωή των κοριτσιών που μπορεί να τα ωθήσει με αυτοπεποίθηση στην ενηλικίωσή τους.

Σχετικά με την Procter&Gamble:           

HP&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Εταιρία  κατέχει  ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head&Shoulders®,  Lenor®, Olay®, Oral-B®,Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® και Whisper®. Η P&G επιχειρεί  σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.comγια τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.