Home > Θηλασμός > Νηστεία και θηλασμός τι πρέπει να προσέξετε;

Νηστεία και θηλασμός τι πρέπει να προσέξετε;

  •  
  •   
  •  
  •  

Νηστεία σημαίνει αποχή από τα ζωικά προϊόντα, δηλαδή το κρέας, το γάλα, το γιαούρτι, το αυγό, το τυρί και ταυτόχρονα αυξημένη κατανάλωση οσπρίων, λαδερών, φρούτων, λαχανικών, θαλασσινών ώστε να αντικατασταθεί η ζωική πρωτεΐνη. Στο πλαίσιο μια πλήρους και ισορροπημένης μεσογειακής διατροφής η θηλάζουσα μπορεί να νηστέψει.

Συστήνονται μικρά και συχνά γεύματα και δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση ωφέλιμου λίπους, όπως το ελαιόλαδο και τα ψάρια. Προσοχή στην κατανάλωση περίσσιας υδατανθράκων (ζάχαρη, λευκό ψωμί) και τροφίμων με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (π.χ. πατάτα, ρύζι) τα οποία καλό είναι να αντικατασταθούν με χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (π.χ. μαύρο ψωμί, καστανό ρύζι).

Καλή Σαρακοστή!!

Μπέττυ Χαβέλα
IBCLC- Διεθνώς Πιστοποιημένη Σύμβουλος Θηλασμού
Νοσηλεύτρια Π.Ε, Παιδιατρική Νοσηλευτική MSc
Κιν: 6932298061
Facebook
Site

Ετικέτες: , ,

Δείτε επίσης
Θέλεις να διοργανώσεις το babyshower party των ονείρων σου;
Το κουτί έκπληξη για τον εαυτό σου ή τη φίλη σου που θα γίνει μαμά
Τι εύχεται το παιδί σου να κάνεις αλλά δεν έχει τον τρόπο να στο πει
Τι θα φάμε σήμερα μαμά; Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Διατροφής 3 έως 9 Ιουνίου

Αφήστε απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

*Με την υποβολή σχολίου, αποδέχεστε την Πολιτική απορρήτου.
*Τα στοιχεία που καταχωρούνται θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά από το workingmoms.gr και από κανέναν άλλο οργανισμό ή φυσικό πρόσωπο και έχουν σκοπό την επικοινωνία με τους διαχειριστές του workingmoms.gr