3 κανόνες για να αντιγράψει σωστά το δυσλεξικό παιδί από τον πίνακα

3 κανόνες για να αντιγράψει σωστά το δυσλεξικό παιδί από τον πίνακα

Το δυσλεξικό παιδί χρειάζεται εναλλακτικές στρατηγικές και μεθόδους για να ανταποκρίνεται στις σχολικές του υποχρεώσεις. Ο/η εκπαιδευτικός της τάξης έρχεται πολλές φορές αντιμέτωπος με την ανάγκη να προσαρμόσει διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας ώστε να βοηθήσει το δυσλεξικό του μαθητή. Ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί;

Η δυσκολία στην Αντιγραφή απο τον πίνακα εμφανίζεται πολύ συχνά στα δυσλεξικά παιδιά. Υπάρχουν τρεις τρόποι που θα βοηθήσουν το παιδί να αντιγράψει με επιτυχία αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες του στο Χωρικό προσανατολισμό, στην Οπτική διάκρισηκαι στη Συγκέντρωση.

Κατεβάστε & Εκτυπώστε τους 3 κανόνες εδώ!

3 κανόνες για σωστή Αντιγραφή απο τον πίνακα:

Χρησιμοποιήστε διαφορετικού χρώματος κιμωλία για κάθε σειρά που γράφετε ή υπογραμμίστε κάθε δεύτερη σειρά του κειμένου με διαφορετική χρωματιστή κιμωλία.

Αφήστε διακριτά κενά ανάμεσα στις λέξεις αλλά και στα γράμματα. Μπορείτε να βάλετε μικρές παύλες ανάμεσα στις λέξεις.

Το γραπτό κείμενο πρέπει να μείνει αρκετή ώρα στο πίνακα για να σιγουρευτείτε ότι το δυσλεξικό παιδί δεν θα βιαστεί και ότι θα προλάβει να ολοκληρώσει την αντιγραφή του.

Κατεβάστε & Εκτυπώστε τους 3 κανόνες εδώ!

Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ

Άσπα Μητρακάκη

Ειδική Παιδαγωγός – Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

fb & twitter

Σχολείο