Home > Διατροφή > Δίαιτα και αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

Δίαιτα και αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

  •  
  •   
  •  
  •  

Μπορεί να “ξεφύγαμε” λίγο τους καλοκαιρινούς μήνες και να φάγαμε παραπάνω από ότι θα έπρεπε, αλλά θα βρούμε λύσεις και τρόπους ώστε να το αλλάξουμε όλο αυτό η έστω να το βελτιώσουμε μόλις σε 2 εβδομάδες!

Σίγουρα γνωρίζετε κι εσείς τις διάφορες μεθόδους αποτοξίνωση του οργανισμό. Προτείνουν αποτοξίνωση με επίκεντρο την αυξημένη κατανάλωση σε νερό, ή χυμούς φρούτων και λαχανικών, ή άλλα αφεψήματα, ή κάποιας συγκεκριμένης τροφής, ή κάποιας συγκεκριμένης ποικιλίας από φρούτα και λαχανικά.

Τι πρέπει να τρώτε για σωστή αποτοξίνωση;
Χρειαζόμαστε όλα τα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα και φυτοθρεπτικά συστατικά (καροτενοειδή, φλαβονοειδή κλπ) που υποστηρίζουν τα ένζυμα και τις μεταβολικές διαδικασίες που εμπλέκονται στις φάσεις 1-3 της φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού.
Αυτά θα τα βρείτε στις ακόλουθες τροφές:
Λαχανικά: Είναι σημαντική η ουσία αλλικίνη και διάφορα άλλα φλαβονοειδή που βρίσκονται σε κρεμμύδια, σκόρδο, αργία χόρτα καρότο,ροκα,σέλινο, αγγούρι και σπανάκι και φυσικά κάπαρη και γλιστρίδα.
Φρούτα: Καρπούζι ,πεπόνι ακτινίδια, σταφύλια σύκα βανιλιες,δαμάσκηνα , μήλα, αχλάδια, γκρέιπφρουτ, λεμόνια, πορτοκάλια και φλούδες εσπεριδοειδών.
Όσπρια: Φάβα,φακές, φασόλια, αρακάς και ρεβίθια Λίπη: Ελαιόλαδο, αμύγδαλα, καρύδια , φουντούκια και φιστίκια.
Βότανα και μπαχαρικά: κανέλα, κουρκούμη,ρίγανη,πιπέρι καγιεν και βότανα λουιζα σιμιδα πράσινο τσάι μέντα δυοσμος γαιδουραγκαθο Θαλασσινά:γαυρο και σαρδέλες, τόνο ,σολόμο ,μύδια ,χταπόδι ,γαρίδες Ζωικές πρωτεΐνες: Κοτόπουλο βιολογικής εκτροφής, γαλοπούλα αβγό.

Βασικά σημεία που πρέπει να πάντα να θυμάστε. Πρέπει να καταναλώνετε μια μεγάλη ποικιλία από φρέσκα λαχανικά και φρούτα καθημερινά. Επιλέγετε τροφές που είναι ολικής άλεσης, όχι επεξεργασμένες και χωρίς συνθετικές ουσίες Πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 6 ποτήρια νερού την ημέρα.
Εξασφαλίστε την βέλτιστη λειτουργία του εντέρου με την κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, όπως δημητριακά ολικής αλέσεως (κριθάρι, πλιγούρι, νιφάδες βρώμης και άγριο ρύζι).
Πρέπει να ασκείστε έστω και λίγο σε τακτική βάση,περίπου 30-45 λεπτά ημερησίως τόσο ώστε να ιδρώνετε αποβάλετε τις τοξίνες του οργανισμού.

Το νερό όπως έχουμε ξαναπεί, βοηθάει στην απομάκρυνση των τοξινών. Προσθέτοντας στο ποτήρι σου κάποια από τα παρακάτω σούπερ αντιοξειδωτικά συστατικά, το μετατρέπεις σε ένα ισχυρό ρόφημα που όχι μόνο θα σε βοηθήσει να αποτοξινωθείς, αλλά θα σε αδυνατίσει και θα επιταχύνει την καύση λίπους!

Μπορείς επίσης να γεμίσεις μια κανάτα από το νερό που θα έχεις επιλέξει και να το αφήσεις στο ψυγείο από το προηγούμενο βράδυ.
Νερό με λεμόνι, αγγούρι και μέντα. Το αγγούρι είναι το πιο ισχυρό λαχανικό για ενυδάτωση μιας και αποτελείται κατά κύριο λόγο από νερό. Πολλές δίαιτες detox περιλαμβάνουν το αγγούρι για αυτόν το λόγο και μάλιστα το συνιστούν ως συστατικό στο νερό σου μιας και προσφέρει πολλά μεταλλικά στοιχεία. Πρόσθεσε και χυμό από λεμόνι και θα έχεις την αντιοξειδωτική ικανότητα του κιτρικού οξέος που καθαρίζει το πεπτικό σύστημα. Η μέντα θα χρειαστεί για να δώσει μια πιο δροσερή και νόστιμη γεύση στο νερό σου, δίνοντας ταυτόχρονα πολλά οφέλη στην υγεία σου.

Νερό με κουρκουμά και γκρέιπφρουτ. Ένα ρόφημα detox με σχεδόν μηδενικές θερμίδες! Ο κουρκουμάς που περιέχει βοηθάει ως φυσικό αντιοξειδωτικό τα εσωτερικά όργανα να καθαρίσουν ενώ το γκρέιπφρουτ σου παρέχει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και ιδιαίτερα την Βιταμινη C και τα μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεσαι.

Είναι η καλύτερη λύση για να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου μετά από μια περίοδο γεμάτη από λιπαρά φαγητά και πολύ αλκοόλ. Νερό με λεμόνι και τζίντζερ Το τζίντζερ θεωρείται υπερ-τρόφιμο λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά και των μεγάλων θεραπευτικών ιδιοτήτων του. Πιο συγκεκριμένα το τζίντζερ περιέχει πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες όπως τα φλαβονοειδή, τη βιταμίνη Ε .

Πώς λειτουργεί; Σε συνδυασμό με το λεμόνι, το detox ρόφημα αυτό θα καθαρίσει το στομάχι και θα σε βοηθήσει ακόμα πιο γρήγορα να κάψεις λίπος και να χάσεις κιλά.

Όλα στο μυαλό μας είναι. Καλή επιτυχία και καλή προσαρμογή στην νέα μας καθημερινότητα μετά τις διακοπές!!!

της διαιτολόγου-διατροφολόγου Έφης Δέδε
Λογώ Διατροφής Άνω- Λιοσίων Δέδε Ευθυμία

Ετικέτες: ,

Δείτε επίσης
Τι θα φάμε σήμερα μαμά; Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Διατροφής 3 έως 9 Ιουνίου
Τι θα φάμε σήμερα μαμά; Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Διατροφής 27 Μαΐου έως 2 Ιουνίου
Πώς θα τρώνε τα παιδιά σας τα πάντα;
Νέα βιολογικά επιδόρπια γιαουρτιού για τα παιδιά μας από τη Nestlé

Αφήστε απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

*Με την υποβολή σχολίου, αποδέχεστε την Πολιτική απορρήτου.
*Τα στοιχεία που καταχωρούνται θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά από το workingmoms.gr και από κανέναν άλλο οργανισμό ή φυσικό πρόσωπο και έχουν σκοπό την επικοινωνία με τους διαχειριστές του workingmoms.gr