Μετά την ευχάριστη ατμόσφαιρα και τη χαρά των εορτών, έρχεται το άγχος για τα κιλά που πήραμε στη διάρκειά τους. Πώς μπορούμε να τα χάσουμε;
Το πρώτο που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι τα κιλά των εορτών είναι προσωρινά, δεν έχουν αφομοιωθεί στο σώμα και μπορούμε εύκολα και γρήγορα να απαλλαγούμε απ’ αυτά, επιστρέφοντας σε μια ισορροπημένη διατροφή!

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές με υπομονή κι επιμονή, και γρήγορα θα φτάσετε στο στόχο σας:

  • Καταναλώστε καθημερινά μικρά και συχνά γεύματα.
  • Τρώτε πάντα πρωινό, που διεγείρει τον μεταβολισμό και εφοδιάζει το σώμα.
  • Καταναλώνετε τρόφιμα ολικής αλέσεως.
  • Καταναλώστε τρόφιμα από όλες τις ομάδες, προκειμένου να λαμβάνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά.
  • Περιορίστε τις γευστικές ατασθαλίες σε μία φορά την εβδομάδα.
  • Μην τρώτε αργά το βράδυ.
  • Καταναλώνετε καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι.
  • Αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε λίπος και θερμίδες.
  • Να έχετε πάντα μαζί σας σνακ χαμηλών θερμίδων και λίπους.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
  • Όποτε έρχεστε αντιμέτωποι με ένα πολύ ελκυστικό φαγητό, να καταναλώνετε ένα μικρό μέρος από αυτό.
  • Αυξήστε τη φυσική δραστηριότητα, έστω και λίγο.
  • Αποφύγετε πλήρως κάθε κατανάλωση fast-food.
  • Το γεύμα προ-ύπνου, να περιλαμβάνει 1 φρούτο και τουλάχιστον 3 ποτήρια νερό.
  • Μην πίνετε θερμίδες.

Βάσει αυτών των συμβουλών, το καταλληλότερο διατροφικό πρότυπο είναι η αντιοξειδωτική δίαιτα ORAC, που βασίζεται σε τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά συστατικά.

της Έφης Δέδε
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ “Λογώ Διατροφής Άνω- Λιοσίων Δέδε Ευθυμία
Αχαρνών 30 & Γρ. Λαμπράκη, Άνω Λιόσια, 13341, ΑΤΤΙΚΗΣ

Τηλ. επικοινωνίας:

2102474743
6972016685

www.logodiatrofis.gr

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.