Μια διεθνής σύγχρονη τάση για όποιον θέλει να χάσει βάρος είναι να τηρεί Ημερολόγιο Διατροφής. Είναι γεγονός πως μπορεί να αποτελέσει ένα «δυνατό» εργαλείο στην προσπάθεια σας αυτή, αφού θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τις διατροφικές σας συνήθειες και συμπεριφορές.

Η καταγραφή των τροφών και των ποτών που καταναλώνετε σας ενθαρρύνει να σκέφτεστε τι έχετε φάει και να προγραμματίζετε τι θα φάτε αργότερα. Με αυτό τον τρόπο κάνετε συνειδητές επιλογές με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να τρώτε λιγότερο.

Γι’ αυτό λοιπόν:

  • Ξεκινήστε σήμερα κιόλας!
  • Καταγράφετε τι τρώτε, για να τρώτε λιγότερο!
  • Μην ξεχνάτε να σημειώνετε τα ποτά και τις μικρές λιχουδιές!

Το μεγαλύτερο όφελος από ένα ημερολόγιο διατροφής είναι ότι σας βοηθά να αντιληφθείτε πραγματικά και να συνειδητοποιήσετε τον άμεσο συσχετισμό μεταξύ διατροφής, άσκησης και βάρους.
της Έφης Δέδε
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ “Λογώ Διατροφής Άνω- Λιοσίων Δέδε Ευθυμία

Τηλ. επικοινωνίας:

www.logodiatrofis.gr

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.