Home > Θηλασμός > Νηστεία και θηλασμός τι πρέπει να προσέξετε;

Νηστεία και θηλασμός τι πρέπει να προσέξετε;

Νηστεία σημαίνει αποχή από τα ζωικά προϊόντα, δηλαδή το κρέας, το γάλα, το γιαούρτι, το αυγό, το τυρί και ταυτόχρονα αυξημένη κατανάλωση οσπρίων, λαδερών, φρούτων, λαχανικών, θαλασσινών ώστε να αντικατασταθεί η ζωική πρωτεΐνη. Στο πλαίσιο μια πλήρους και ισορροπημένης μεσογειακής διατροφής η θηλάζουσα μπορεί να νηστέψει.

Συστήνονται μικρά και συχνά γεύματα και δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση ωφέλιμου λίπους, όπως το ελαιόλαδο και τα ψάρια. Προσοχή στην κατανάλωση περίσσιας υδατανθράκων (ζάχαρη, λευκό ψωμί) και τροφίμων με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (π.χ. πατάτα, ρύζι) τα οποία καλό είναι να αντικατασταθούν με χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (π.χ. μαύρο ψωμί, καστανό ρύζι).

Καλή Σαρακοστή!!

Μπέττυ Χαβέλα
IBCLC- Διεθνώς Πιστοποιημένη Σύμβουλος Θηλασμού
Νοσηλεύτρια Π.Ε, Παιδιατρική Νοσηλευτική MSc
Κιν: 6932298061
Facebook
Site

Δείτε επίσης
To καλοκαιρινό νεσεσέρ της μαμάς
Μαμά βαριέμαι, μία φράση που θα ακούτε συχνά το καλοκαίρι!
Θερινό σινεμά η αγαπημένη μας συνήθεια το καλοκαίρι
Τι όμορφη εικόνα ένα παιδί μ’ ένα βιβλίο στο χέρι και όχι μ’ ένα tablet ή κινητό;

Αφήστε απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

*Με την υποβολή σχολίου, αποδέχεστε την Πολιτική απορρήτου.
*Τα στοιχεία που καταχωρούνται θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά από το workingmoms.gr και από κανέναν άλλο οργανισμό ή φυσικό πρόσωπο και έχουν σκοπό την επικοινωνία με τους διαχειριστές του workingmoms.gr