Δωρεάν κλινικό έλεγχο μαστού από τον Στόχο

Δωρεάν κλινικό έλεγχο μαστού από τον Στόχο

Τη Δευτέρα 18 έως την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017 από τις 8.00 έως τις 20.00 Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους θα βρίσκεται στην κεντρική αίθουσα στο ΜΕΤΡΟ Συντάγματος για Δωρεάν Κλινικό Έλεγχο Μαστού, σε όλες τις γυναίκες που το επιθυμούν.
To Working Moms θα συμμετέχει εθελοντικά στις 18 Σεπτεμβρίου 2017, σ’ αυτή την σπουδαία πρωτοβουλία. Σας περιμένουμε να γνωριστούμε από κοντά και να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ τον ετήσιο προληπτικό σας έλεγχο, γιατί η πρόληψη σώζει ζωές.
www.stoxoshellas.gr

Την καμπάνια στηρίζουν κάθε χρόνο τα πιο «δυνατά» ονόματα της ελληνικής σόουμπιζ – Τα έσοδα από τα μπλουζάκια του «Στόχου» προσφέρουν προληπτικές εξετάσεις σε γυναίκες που τις έχουν ανάγκη
Επώνυμοι ή μη έχουν ένα «στόχο»! Τον αγώνα για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Με πρωταγωνιστή  το διάσημο και υπέρκομψο μπλουζάκι που έχει σήμα το «Στόχο» πραγματοποιείται για ακόμα μια χρονιά η προσπάθεια της επικοινωνίας της αξίας της πρόληψης του καρκίνου του στήθους με τον πιο αισιόδοξο τρόπο.

Πέρυσι στην αντίστοιχη δράση που πραγματοποιήθηκε εξετάστηκαν 980 γυναίκες, από τις οποίες:

  • το 63% δεν είχε ξανακάνει προληπτικές εξετάσεις.
  • το 60% των γυναικών με οικογενειακό ιστορικό δεν είχε κάνει προληπτικές εξετάσεις.
  • το 50% που είχε προσωπικό ιστορικό δεν έκανε νέο έλεγχο μετά τη θεραπεία.

Δείχνοντας την ευαίσθητη πλευρά τους, οι ηθοποιοί Ζέτα Μακρυπούλια, Κατερίνα Λέχου, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Μαρία Ναυπλιώτου, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ο χρυσός Ολυμπιονίκης, Λευτέρης Πετρούνιας, η ελληνίδα σκοπεύτρια και χρυσή Ολυμπιονίκης, Άννα Κορακάκη, στα πλαίσια του Fashion Target Breast Cancer Campaign, χαμογελούν και στέλνουν το πιο αισιόδοξο μήνυμά τους, μέσα από την ηχηρή παρουσία τους.

Την καμπάνια στηρίζουν κάθε χρόνο τα πιο «δυνατά» ονόματα της ελληνικής σόουμπιζ. Στο παρελθόν την εκστρατεία έχει αγκαλιάσει και η «Number One», Έλενα Παπαρίζου, και φυσικά, πολλοί καλλιτέχνες και άνθρωποι που αγαπούν την Τέχνη.

Τα έσοδα από τα μπλουζάκια του «Στόχου» προσφέρουν προληπτικές εξετάσεις σε γυναίκες που τις έχουν ανάγκη.

Βάλε και εσύ «Στόχο» την πρόληψη! Μπες στο stoxoshellas.gr και δες την νέα συλλογή.

Υποστήριξε την Εκστρατεία! Μπες στο e-shop www.ftbc.gr/ ή γίνε «Οικοδέσποινα με Στόχο» (210 3614488 – 210 3606430 για πληροφορίες)

H Μόδα Bάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους
Πανελλήνια Εταιρία Πρόληψης για τον Καρκίνο «Στόχος-Πρόληψη»
Σταδίου 5, Σύνταγμα, 105 62, Αθήνα
Τηλ.: +30 210 3614488
www.stoxoshellas.gr

Η Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» (Fashion Targets Breast Cancer) ξεκίνησε στην Αμερική το 1994 και στόχος της ήταν η ενημέρωση για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού (αυτοεξέταση και μαστογραφία).

Εμπνευστής και δημιουργός, ο γνωστός σχεδιαστής μόδας, Ralph Lauren ο οποίος επηρεασμένος από το θάνατο της στενής του φίλης (καρκίνος μαστού) και αρχισυντάκτριας μόδας της “Washington Post”, Nina Hyde, θέλησε να συμβάλλει στη λύση του προβλήματος που μαστίζει σήμερα nolvadex-tamoxifen net γυναίκες, μιλώντας τους για την πρόληψη με έναν θετικό και αισιόδοξο τρόπο.

Ο “Στόχος” δημιουργήθηκε από τον Ralph Lauren με την πίστη ότι η μόδα μπορεί να σώσει ζωές, προωθώντας την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση (αυτοεξέταση και μαστογραφία).

Στόχος της Εκστρατείας είναι η ενημέρωση ειδικών ακροατηρίων και του ευρύ κοινού και η συγκέντρωση χρημάτων για περαιτέρω έρευνα, επιμόρφωση και πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα, έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού η ευαισθητοποίηση όλο και περισσότερων γυναικών για έγκαιρη διάγνωση (αυτοεξέταση και μαστογραφία) έχει αυξήσει θεαματικά την επιτυχή αντιμετώπιση της ασθένειας στα αρχικά στάδια.

Καρκίνος Μαστού και Υποστηρικτές της Εκστρατείας

Υποστηρικτές της Εκστρατείας έχουν υπάρξει οι πιο διάσημοι σχεδιαστές μόδας, κορυφαία μοντέλα, φωτογράφοι και άνθρωποι των τεχνών από όλο τον κόσμο καθώς και διεθνείς εταιρείες που έχουν στηρίξει την εκστρατεία χορηγικά, μεταφέροντας παράλληλα το μήνυμα της πρόληψης.

Τα έσοδα της Εκστρατείας “Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους”, η οποία υλοποιείται σήμερα σε 11 χώρες, ξεπέρασαν παγκόσμια τα 40,000,000 δολάρια την πρώτη πενταετία, από τις πωλήσεις των t-shirts και των λοιπών αξεσουάρ που φέρουν τα διακριτικά χαρακτηριστικά του Fashion Targets Breast Cancer.


Ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε χώρας βασικός στόχος είναι τα χρήματα να δαπανώνται σε ερευνητικά κέντρα και σε νοσοκομεία μαστού και σε δράσεις και προγράμματα ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης του κοινού.

Η ομάδα της Εκστρατείας «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» ξεκίνησε τη δράση της στην Ελλάδα το 2001 και για περισσότερα από 13 χρόνια στόχος της είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τις Ελληνίδες για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης (αυτοεξέταση και μαστογραφία) του καρκίνου του μαστού. Το 2008 η ίδια ομάδα ίδρυσε την Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης για τον Καρκίνο “Στόχος-Πρόληψη”.

Εκδηλώσεις